Ίσως όχι;Τι θα
λέγατε λοιπόν σε κάθε κόμμα, όποιο και να είναι αυτό, αντί για πρωτοκλασάτους, ψηφίζαμε
γυναίκες και άνδρες που εμφανίζονται για πρώτη-πρώτη φορά; Νομίζω θα είναι αρκετά επαναστατικό, "τόσο -
όσο", ώστε να φαινότανε η δυσαρέσκεια του λαού όχι από τα
κόμματα-ιδεολογίες, αλλά απέναντι σε αυτούς που διαχειρίζονται τα κόμματα
και την τύχη του Ελληνικού Λαού.
Ψήφο λοιπόν μόνο στους πρωτοεμφανιζόμενους
υποψηφίους.