Πηγή: www.larissanet.gr
Σε μία εξαιρετική εκδήλωση στην αίθουσα στο ΚΑΠΗ του Αμπελώνα πραγματοποιήθηκε η Ημέρα τιμής και μνήμης εθελοντών αιμοδοτών από το σύλλογο «Ελπίδα» στον Αμπελώνα, την Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019.
Η αιμοδοσία αυτή θα πραγματοποιηθεί όπως πάντα εντός του Ιερού Ναού, μετά το τέλος της Αναστάσιμης Θείας Λειτουργίας, από την κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Πύργου, υπό την διεύθυνση της Διευθύντριας του Σταθμού Αιμοδοσίας κ. Κωνσταντίνας Παννέτα και θα συμμετέχουν παλαιοί και νέοι αιμοδότες μέλη της τράπεζας αίματος της ενορίας, καθώς επίσης μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου Πύργου και του Περιφερειακού τμήματος του Ε.Ε.Σ Πύργου.