Translate
Σελίδες
Καλώς ήλθατε στη ρίζα του προβλήματος.
Από: http://hellasmagazine.gr/Τελικά κυβερνά ο Λαός ...
Εάν οι απανταχού Έλληνες, κάνουν το πατριωτικό τους καθήκον … και όχι το οικονομικό τους τακίμι, θα είχαμε Κυβερνήσεις λουλούδια.
Εάν ρωτήσετε χίλιους Έλληνες, ποιός φταίει για τις Κυβερνήσεις που έχουμε, κανείς δεν θα παραδεχθεί το δικό του μερίδιο ευθύνης.
Οι Έλληνες βάλανε την Ελλάδα κάτω από το πορτοφόλι τους. Αντί να αγωνισθούν με σθένος να αλλάξουν τις πολιτικές των κομμάτων τους, αλλάξανε στρατόπεδα.
Πήγανε στα “εύκολα‘;
Ποιός γνωρίζει;
Μάλλον πήγανε στα ‘βολικά’ με τσαμπουκά.
Πάντα οι Λαοί Ψηφίζουν, και ορίζουν τους πολιτικούς που θα τους εκπροσωπήσουν. Κατ' αυτήν την 'έννοια', έχουμε την καλύτερη συγκυβέρνηση στη σωστή “ώρα”.
Να περιμένουμε λοιπόν το αποτέλεσμα και να το κρίνουμε.
Αξιοπρεπή συμφωνία, σημαίνει, σωστή κυβέρνηση, άρα και η επιλογή μας είναι πράγματι η καλύτερη. Πάντως η κάθε κυβέρνηση εκλέγεται για τέσσερα χρόνια. Υπομονή λοιπόν, πολύ πιθανόν σε τέσσερα χρόνια, να είμαστε πολύ καλύτερα.
Λύση; Λαϊκή συσπείρωση. Δυναμική ενημέρωση. Στρατηγικό σχεδιασμό. Μεθοδικό αγώνα. Συνέπεια.
Η Ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με»
Από: http://hellasmagazine.gr/

Η Ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με»
αποτελεί το αφρόγαλα όλων των Προσευχών
και συνοψίζεται σε πέντε μόνο λέξεις
σταθερά επαναλαμβανόμενες.
Η επίκληση «Κύριε» εκφράζει ευγνωμονική στάση της ψυχής
και πεποίθηση στις Δωρεές που απορρέουν
από τη λυτρωτική Θυσία του Υιού του Θεού.
Η επίκληση «Ιησού» εκφράζει
το πάθος και το πύρ της ψυχής προς τον Αγαπημένο.
Η επίκληση «Χριστέ» εδράζεται
σε μία σχέση μετανοίας και συγγνώμης, όμοια με του τραυματία προς τον θεράποντα.
Τέλος η επίκληση «ελέησόν με»
υποβάλλει τη δραματικότητα του πάσχοντος.
Εδώ υπάρχει η συναίσθηση του βάρους των αμαρτημάτων,
αλλά και η γεύση της Χρηστότητας του Θεού και της Συγγνώμης Του, αφού η επίκληση αυτή μετέχει περισσότερο της παρρησίας, απ” όσο η επίκληση «συγχώρησον»
Η Ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με»
αποτελεί το αφρόγαλα όλων των Προσευχών
και συνοψίζεται σε πέντε μόνο λέξεις
σταθερά επαναλαμβανόμενες.
Η επίκληση «Κύριε» εκφράζει ευγνωμονική στάση της ψυχής
και πεποίθηση στις Δωρεές που απορρέουν
από τη λυτρωτική Θυσία του Υιού του Θεού.
Η επίκληση «Ιησού» εκφράζει
το πάθος και το πύρ της ψυχής προς τον Αγαπημένο.
Η επίκληση «Χριστέ» εδράζεται
σε μία σχέση μετανοίας και συγγνώμης, όμοια με του τραυματία προς τον θεράποντα.
Τέλος η επίκληση «ελέησόν με»
υποβάλλει τη δραματικότητα του πάσχοντος.
Εδώ υπάρχει η συναίσθηση του βάρους των αμαρτημάτων,
αλλά και η γεύση της Χρηστότητας του Θεού και της Συγγνώμης Του, αφού η επίκληση αυτή μετέχει περισσότερο της παρρησίας, απ” όσο η επίκληση «συγχώρησον»
Πάλι διχασμένοι οι Έλληνες.
Από: http://hellasmagazine.gr/

Προσοχή. Διαισθάνομαι έναν νέο γύρο ‘φτιαγμένων’ ειδήσεων. Σε λίγο θα αρχίσει και πάλι η 5η φάλαγγα των κομματικών στρατών.
Γράφω αυτό το σημείωμα για να μοιραστώ την ιδέα, ότι δεν έχει κανείς δικαίωμα να ρίχνει την μπάλα στην κερκίδα. Στο ερώτημα, ποιος φταίει, πάντα δείχνουμε τους άλλους.
Αναρωτιέμαι, έως πότε θα “ξοδευόμαστε” σε άγονες κουβέντες κατά των άλλων, έτσι για να γράφουμε κάτι.
Προσπαθώ να καταλάβω, γιατί δεν μπορούμε όλοι μαζί, να πάμε απέναντι στους θεσμούς;
Γιατί δεν μπορούμε να αποφασίσουμε, τον τρόπο που θα έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, με το λιγότερο κόστος και όχι χωρίς κόστος.
Θα ήθελα να γνωρίζω τον λόγο για τον οποίο δεν μπορούμε, με όλες μας τις δυνάμεις, να δημιουργήσουμε μια εύρωστη και ανεξάρτητη Ελλάδα. Με θυσίες αλλά και με αντίκρισμα στο μέλλον των παιδιών μας;
Γιατί μετά την περιβόητη συμφωνία, θα πρέπει αντί για μία εκκίνηση προς την ανάπτυξη, θα πρέπει να πάμε σε δίκες για το χατίρι της ομάδας Ελλήνων- Ζόμπι.
Δυστυχώς, οι νεοέλληνες, δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει, Συνύπαρξη, Αλληλεγγύη, Συνεργασία και Φιλαδέλφεια!
Αγωνιζόμαστε, και καλά, υπέρ δικαιωμάτων των μεταναστών και δεν αντέχουμε την διαφορά γνώμης με τους γείτονες, συγγενείς και συναδέλφους. Τι σημαίνει τελικά, η λέξη Υποκρισία;

Προσοχή. Διαισθάνομαι έναν νέο γύρο ‘φτιαγμένων’ ειδήσεων. Σε λίγο θα αρχίσει και πάλι η 5η φάλαγγα των κομματικών στρατών.
Γράφω αυτό το σημείωμα για να μοιραστώ την ιδέα, ότι δεν έχει κανείς δικαίωμα να ρίχνει την μπάλα στην κερκίδα. Στο ερώτημα, ποιος φταίει, πάντα δείχνουμε τους άλλους.
Αναρωτιέμαι, έως πότε θα “ξοδευόμαστε” σε άγονες κουβέντες κατά των άλλων, έτσι για να γράφουμε κάτι.
Προσπαθώ να καταλάβω, γιατί δεν μπορούμε όλοι μαζί, να πάμε απέναντι στους θεσμούς;
Γιατί δεν μπορούμε να αποφασίσουμε, τον τρόπο που θα έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, με το λιγότερο κόστος και όχι χωρίς κόστος.
Θα ήθελα να γνωρίζω τον λόγο για τον οποίο δεν μπορούμε, με όλες μας τις δυνάμεις, να δημιουργήσουμε μια εύρωστη και ανεξάρτητη Ελλάδα. Με θυσίες αλλά και με αντίκρισμα στο μέλλον των παιδιών μας;
Γιατί μετά την περιβόητη συμφωνία, θα πρέπει αντί για μία εκκίνηση προς την ανάπτυξη, θα πρέπει να πάμε σε δίκες για το χατίρι της ομάδας Ελλήνων- Ζόμπι.
Δυστυχώς, οι νεοέλληνες, δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει, Συνύπαρξη, Αλληλεγγύη, Συνεργασία και Φιλαδέλφεια!
Αγωνιζόμαστε, και καλά, υπέρ δικαιωμάτων των μεταναστών και δεν αντέχουμε την διαφορά γνώμης με τους γείτονες, συγγενείς και συναδέλφους. Τι σημαίνει τελικά, η λέξη Υποκρισία;
Καημός; Ελπίδα; Ανοχή; Οργή;
by
Yannis M,Λογοδομήσεις Καημός; Ελπίδα; Ανοχή; Οργή;
17 Ιουνίου, 2015
17 Ιουνίου, 2015
Καημός; Ελπίδα; Ανοχή; Οργή;
Ο ΣΥΡΙΖΑ, Φίλες και Φίλοι,
κυβερνά με ένα Πι.
Αυτό που έχουν, όσοι για λόγους υγείας
δεν μπορούν να περπατήσουν αυτόνομα.
Ο Καημός του Ελληνικού Λαού,
ο οποίος απογοητευμένος από τα αποτελέσματα της κρίσης,
οδήγησε τους ψηφοφόρους, στην κάλπη
με Ελπίδα στον ΣΥΡΙΖΑ.
Ανέχεται ο Λαός
τη συνεργασία με τους ΑΝ.ΕΛΛ.
και τη δυστοκία στις διαπραγματεύσεις,
άλλωστε δεν έχει και εναλλακτική λύση.
Προσοχή όμως στον σύνδεσμο των στηριγμάτων του Πι
Ευρωπαϊκή Πορεία και Νομισματική Ένωση.
Η Οργή του Λαού, θα είναι και Άδικη.
Debtocracy: Γιατί δεν συνυπέγραψα, του Γιάνη Βαρουφάκη | Protagon
Χαιρετίζω
τους προβληματισμούς του ντοκιμαντέρ Debtocracy αλλά απορρίπτω την
κεντρική του ιδέα-πρόταση. Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.
===================
Το ντοκιμαντέρ Debtocracy το είδατε φαντάζομαι (αν όχι πατήστε εδώ για να το δείτε - αξίζει). Πριν το σχολιάσω, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Στις 2 Φεβρουαρίου πήρα ένα email από τον Jamie Galbraith, γνωστό οικονομολόγο (και γιο του μεγάλου John Kenneth Galbraith), με το οποίο με ρωτούσε την άποψή μου για την προσπάθεια δημιουργίας μιας Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου (ΕΛΕ) της οποίας στόχος θα ήταν να μελετήσει προσεκτικά την σύσταση του ελληνικού δημόσιου χρέους: σε ποιον χρωστάμε, πότε δανειστήκαμε, για ποιον λόγο, τι έγιναν αυτά τα χρήματα, κατά πόσον η Βουλή και η κοινή γνώμη τηρείτο ενήμερη για αυτές τις συμφωνίες δανεισμού κλπ. (Το κείμενο με το οποίο περιγράφεται η συγκεκριμένη προσπάθεια διατίθεται εδώ ενώ μια πολύ πιο επιστημονικά διεξοδική παρουσίαση, υπό την επιμέλεια του καλού συνάδελφου Κώστα Λαπαβίτσα, βρίσκεται εδώ). Το ερώτημα του Galbraith ήταν αν θεωρώ σκόπιμο να υπογράψει (κι αν εγώ θα υπέγραφα).
συνέχεια του άρθρου εδώ
===================
Το ντοκιμαντέρ Debtocracy το είδατε φαντάζομαι (αν όχι πατήστε εδώ για να το δείτε - αξίζει). Πριν το σχολιάσω, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Στις 2 Φεβρουαρίου πήρα ένα email από τον Jamie Galbraith, γνωστό οικονομολόγο (και γιο του μεγάλου John Kenneth Galbraith), με το οποίο με ρωτούσε την άποψή μου για την προσπάθεια δημιουργίας μιας Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου (ΕΛΕ) της οποίας στόχος θα ήταν να μελετήσει προσεκτικά την σύσταση του ελληνικού δημόσιου χρέους: σε ποιον χρωστάμε, πότε δανειστήκαμε, για ποιον λόγο, τι έγιναν αυτά τα χρήματα, κατά πόσον η Βουλή και η κοινή γνώμη τηρείτο ενήμερη για αυτές τις συμφωνίες δανεισμού κλπ. (Το κείμενο με το οποίο περιγράφεται η συγκεκριμένη προσπάθεια διατίθεται εδώ ενώ μια πολύ πιο επιστημονικά διεξοδική παρουσίαση, υπό την επιμέλεια του καλού συνάδελφου Κώστα Λαπαβίτσα, βρίσκεται εδώ). Το ερώτημα του Galbraith ήταν αν θεωρώ σκόπιμο να υπογράψει (κι αν εγώ θα υπέγραφα).
συνέχεια του άρθρου εδώ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ.....
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ..
Κατασκευαζεται στην Κρητη, με προδιαγραφες ανωτερες των ευρωπαικων!! Ιδανικο για camping, αλλα και για κυνηγους και ολους οσους αγαπανε την περιπετεια..
Ενσωματωνει τεχνολογια που δεν εχει κανενα αντιστοιχο ευρωπαικο! Πρωτα πρωτα, ολη η καμπινα ειναι απο μονοκοματο καλουπι (και οχι κομματια ενωμενα που με τον καιρο ανοιγουν, τριζουν, κλπ) που αποτελειται απο θερμομονωμενο PVC τυπου σαντουιτς. Το δοχειο νερου 100 Lit, ειναι τοποθετημενο στο κεντρο βαρους κατω απο την καμπινα και οχι περιμετρικα ή πισω (οπως του ανταγωνισμου που δημιουργει τραβηγματα, κλπ). Εχει πληρη κουζινα και ψυγειο παγου, που το νερο οταν λιωνει συμπληρωνει και χρησιμοποιειται στην κουζινα. Τα τροχοσπιτα αυτα, τυπου drop (σταγονα), ειναι πολυ πρακτικα, γιατι ειναι ελαφρα, μπορει να τα τραβηξει καθε οχημα και πανε ευκολα σχεδον παντου..
Κρατώ τους ανθρώπους με το χαμόγελο και την καλή καρδιά, όσους ονειρεύονται και όσους εργάζονται
Σας χαρίζω τους πολιτικούς.
Σας χαρίζω τους θεσμούς.
Σας χαρίζω την μονταζιέρα της ΕΡΤ και των ιδιωτικών
καναλιών.
Σας χαρίζω τους εκδότες Μ.Μ.Ε και αποχαύνωσης.
Σας χαρίζω την συμφωνία που χωρίς να είναι μνημόνιο, είναι
μνημόνιο.
Κρατώ τους ανθρώπους με το χαμόγελο και την καλή καρδιά,
όσους ονειρεύονται και όσους εργάζονται,
με χρήματα ή χωρίς χρήματα, ΑΛΛΑ που δε γκρινιάζουν. Σχεδιάζουν για το μέλλον κι αγωνίζονται.
με χρήματα ή χωρίς χρήματα, ΑΛΛΑ που δε γκρινιάζουν. Σχεδιάζουν για το μέλλον κι αγωνίζονται.
Εμείς, όσοι μείναμε,
θα κάνουμε τη διαφορά.
θα κάνουμε τη διαφορά.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!!!
Αν δεν τα βρούμε στην Ελλάδα; - Πως θα τα βρούμε με τους θεσμούς;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







