Translate

Τα μελλοντικά πλάνα της DS

Μετάβαση στην πηγή του άρθρου.


Η DS ανακοίνωσε πρόσφατα μετά την κατάρτιση των μελλοντικών της σχεδίων πως κάθε χρόνο σκοπεύει να λανσάρει από ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό. Όπως έχουμε ξαναγράψει, το πρώτο μοντέλο σε αυτή τη νέα εποχή είναι το ηλεκτρικό DS 7 Crossback.

 

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

 

Το DS 7 Crossback E-Tense φορά έναν κινητήρα βενζίνης που συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων του ομίλου. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 13 KWh, βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, ενώ η ισχύς προσεγγίζει τους 200 ίππους.

 

Από επίσημα χείλη προέκυψε πως μέχρι το 2025, πάνω από το 1/3 της γκάμας της DS θα αποτελείται από ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα. Ο όμιλος PSA, έχει εναποθέσει στη DS τον ρόλο του πλοηγού στις τεχνολογίες του μέλλοντος, έτσι αυτή θα είναι η πρώτη εταιρία μέσα στο γαλλικό Group όπου θα υιοθετήσει τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρία έχει δηλώσει πως μέσα σε τρία χρόνια θα έχει έτοιμο το απαιτητικό στάδιο 3 της αυτόνομης οδήγησης, το οποίο επίσης ενδέχεται να δούμε σε κάποιο από τα επόμενα μοντέλα της.

Πώς θα αποδείξετε το λανθασμένο πρόστιμο για ανασφάλιστο όχημα

Το άρθρο στην πηγή...


Εντολές να επιδεικνύεται προσοχή στις περιπτώσεις επιβολής προστίμων για ανασφάλιστα οχήματα δεδομένου ότι σε πολλές υποθέσεις πιθανώς η διασταύρωση που διεξήγαγε το υπουργείο Οικονομικώννα μην έλαβε υπόψη ειδικές συνθήκες έχει δώσει στις εφορίες η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

 

Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, αναγνωρίζουν πως ένα ποσοστό έως 20% του συνόλου των 1.151.000 ειδοποιητηρίων που εκδόθηκαν για ανασφάλιστα οχήματα, ενδεχομένως να ενσωματώνει λάθη. Άλλωστε η ίδια η ΑΑΔΕ όταν έστειλε το ραβασάκι με το παράβολο των 250 ευρώ εξαρχής ανέφερε ότι εντοπίστηκαν 1.151.000 «πιθανά ανασφάλιστα οχήματα».

 

Τα λάθη στα ειδοποιητήρια ενδέχεται να έχουν προκύψει εξαιτίας εσφαλμένων εγγραφών στα αρχεία των ασφαλιστικών εταιρειών ή του υπουργείου Μεταφορών (π.χ. μεταβίβαση για την οποία δεν έχει εκδοθεί η νέα άδεια), τα οποία παρέλαβαν οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ προκειμένου να τα διασταυρώσουν με τα αντίστοιχα αρχεία των οχημάτων σε κυκλοφορία και των οχημάτων σε ακινησία, ώστε να προκύψουν τα «πιθανά ανασφάλιστα οχήματα».

 

Συνεχίζεται εδώ...

Ερχεται μποτιλιάρισμα για 200.000 ιδιοκτήτες ΙΧ στην… Εφορία

Το άρθρο στην πηγή...

 

Ας ξεκινήσουμε από μια παραδοχή. Είναι πράξη ανευθυνότητας να κυκλοφορεί ένα ανασφάλιστο όχημα στους δρόμους. Δεν είναι;

 

Από κει και πέρα αρχίζουν τα παρατράγουδα. Άλλες φορές με ευθύνη των ιδιοκτητών (η διαρκής οικονομική κρίση προφανώς δεν παραγνωρίζεται) και άλλες φορές με ευθύνη των αρμοδίων Αρχών.

 

Το αποτέλεσμα, στην περίπτωση της διασταύρωσης που έτρεξε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και έβγαλε 1.150.000 «πιθανά ανασφάλιστα οχήματα», είναι ένα ποσοστό «λαθών» το οποίο εκτιμάται από αρμόδιες πηγές μεταξύ 10% και 20%. Έως και παραπάνω από 200.000 ραβασάκια δηλαδή με 250άρια ηλεκτρονικά παράβολα τα οποία απεστάλησαν σε ισάριθμους ιδιοκτήτες οχημάτων. Για πολλούς από αυτούς ένας καλοκαιρινός Γολγοθάς γραφειοκρατίας βρίσκεται προ των πυλών καθώς εντός διμήνου (από τις 6 Ιουνίου) θα πρέπει να πληρώσουν το παράβολο και να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους ή εναλλακτικά να αποδείξουν στους αρμόδιους φορείς ότι δεν έχουν τη σχετική υποχρέωση για να σβήσει το παράβολο. Στην αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν με ποινές όπως αφαίρεση διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας, από την αστυνομία.

 

Συνεχίζεται εδώ….

H Apple θέλει να δημιουργήσει δικό της τηλεοπτικό περιεχόμενο


Όλα δείχνουν ότι η Apple θέλει να δημιουργήσει το δικό της ψυχαγωγικό περιεχόμενο, ακολουθώντας τα βήματα του Netflix.

Με τον τρόπο αυτό, η Apple φιλοδοξεί να εμπλουτίσει τις υπηρεσίες του Apple TV, σε συνεργασία με ορισμένα πρώην στελέχη της Sony, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Slashgear. H Apple φαίνεται ότι θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμα τόσο του Netflix όσο και της Amazon, που έχουν στεφθεί με επιτυχία, κατά γενική ομολογία. Στο iTunes Store δεν βρίσκει κανείς άλλο περιεχόμενο πέρα από εκείνο που δημιουργούν άλλοι παραγωγοί, αλλά η Apple θέλει να βάλει τη σφραγίδα της και σε αυτόν τον τομέα.

Η Apple επιβεβαίωσε ότι έχει προχωρήσει στην πρόσληψη των Jamie Erlicht και Zack Van Amburg, δύο πρώην στελεχών της Sony Pictures, οι οποίοι έχουν συνεργαστεί σε πολλές σειρές που έχουν προβληθεί μέσω Amazon, Hulu και Netflix. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στους τίτλους που φέρουν τη σφραγίδα των δύο δημιουργών συμπεριλαμβάνονται τα Better Call Saul, The Blacklist, Bloodline, Breaking Bad, The Crown, Damages, The Goldbergs, Justified, Preacher, Rescue Me, The Shield, Sneaky Pete, ενώ οι δύο δημιουργοί έχουν ήδη κερδίσει 36 Emmy και άλλα βραβεία.

Η Apple δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το πώς θα έχει κανείς πρόσβαση στο αποκλειστικό περιεχόμενο που θα δημιουργήσει.

Η Δύναμη της Ελευθερίας, απαιτεί γνώσεις, δικαιοσύνη και διάθεση συνεργασίας.


Δυστυχώς, οι Ελεύθεροι είναι λίγοι
και δεν μπορεί να κάνει κανείς τίποτα,
για όσους έχουν αυτό-εγκλωβιστεί
σε καταστάσεις συμβατικής ελευθερίας.


Είμαι ελεύθερος,
εάν είσαι κι Εσύ ελεύθερος/η,
Τότε μπορείς να καταλάβεις.

Αναζητώ την Αλήθεια μου.
Δεν φορώ την Αλήθεια σου,
ως "καπέλο".
Για να σε καταλάβω,
ίσως θα έπρεπε να με ακούσεις,
τουλάχιστον, πριν με καταδικάσεις.

Έλα να βάλουμε, γερές βάσεις.
Η Δύναμη της Ελευθερίας,
απαιτεί γνώσεις, δικαιοσύνη
και διάθεση συνεργασίας.


ΙόΦ. 2017

Παιδιά, Έλληνες, Πατριώτες, ας έχουμε το Νου μας.

Παιδιά. Η ψήφος μας δεν είναι κουκιά.
Έλληνες. Η Ψήφος μας είναι Επιλογή.
Πατριώτες. Ψηφίζοντας, εξουσιοδοτούμε.

Κάνουμε την Επιλογή μας, για να έχουμε Μέλλον.

ΣΤΗΡΙΖΩ την αγορά μας
ΨΩΝΙΖΩ από τα μαγαζιά του Δήμου μας,
ΓΙΑΤΙ ΖΩ και ενδιαφέρομαι για τον τόπο μου.

Θα ήθελα πολύ, να είναι όλα απλά, δεν ξέρω όμως εάν συμφέρει .....

Θα ήθελα πολύ, να είναι όλα απλά, δεν ξέρω όμως εάν συμφέρει .....

* Εάν ακούω χωρίς να μιλάω, πώς θα γνωρίζεις τι θέλω;

* Δράση χωρίς σχεδιασμό, μήπως οδηγεί στην αναρχία;

* Εάν δεν ακούσεις τον πόνο μου, τι λύσεις θα μου προσφέρεις;...

* Πιστεύω σε κάτι που δεν φαίνεται, για δράση και αγώνα; το όραμα αρκεί; ή θέλει την αμφιβολία ως σύμβουλο καλού σχεδιασμού;


* Να εργάζομαι σκληρά και να με κλέβει, κράτος, κόμμα και τεμπέλης; Και ο άρπαγας της τελευταίας Ελπίδας να είναι τάχατες ο Αρχηγός;


* Το χαμόγελο χαρίζει χρόνια και ζωή, και ο κατσούφης κλέβει ελπίδα, σαν τη βδέλλα.


* Να εμπιστεύομαι αυτόν που ακούει προσεκτικά, γιατί μερίδιο από τον χρόνο του ΧΑΡΙΖΕΙ, και είμαι καχύποπτος μ' αυτόν που μόνο γι' αυτόν, και τις ιδέες του, μιλά και που τον χρόνο τον πολύτιμο μου κλέβει.


* Κατανοώ, εάν κάποιος μου μιλά και με υπομονή τα σχέδια του μας εκθέτει. Στωικά ακούω τον αγενή, που επιδιώκει ευθύς κι ασυλλόγιστα, στις θέσεις του να προσχωρήσω.


* Όποιος γνωρίζει να αγαπά, νοιώθει τον πόνο της αγάπης, όταν για μίσος κάποιος μας μιλά.


* Ευγνώμων είμαι και με σας, διότι μου προκαλέσατε μια κίνηση, στα νοητά 'γρανάζια' του μυαλού μου. Μνησίκακοι είναι όσοι δεν γνωρίζουν να αγαπούν, διότι, ενώ μπορούν κανένας δεν τους πρόσφερε ποτέ Αληθινή και άδολή Αγάπη.


ΙόΦ και Ευχαριστώ.




17 χρόνια περιμέναμε γι' αυτήν την επιτυχία!


17 χρόνια περιμέναμε γι' αυτήν την επιτυχία!

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη μεγάλη χαρά μου για μια ιστορική νίκη της φύσης, σε μια από τις πιο όμορφες γωνιές της Ελλάδας. Την προηγούμενη βδομάδα οι λίμνες των Πρεσπών, ένας από τους μεγαλύτερους φυσικούς θησαυρούς της χώρας μας, έγιναν επίσημα η πρώτη διασυνοριακή προστατευόμενη περιοχή της Ελλάδας.
Με πολύ μεγάλη συγκίνηση, είδα μετά από σχεδόν 30 χρόνια προσπάθειας και 17 χρόνια αναμονής, την επίσημη αναγνώριση να έρχεται και το νομοσχέδιο να ψηφίζεται από τη Βουλή με ευρεία πλειοψηφία. Τώρα, οι Πρέσπες μπορούν να ανοίξουν τα φτερά τους σε ολόκληρα τα Βαλκάνια και να δώσουν ένα φωτεινό παράδειγμα αληθινής αξίας και ανάπτυξης, σε μια εποχή που μας λείπουν περισσότερο από ποτέ.
Μαζί με τις παρακάτω φωτογραφίες του αρχείου μας, θέλω να σας ταξιδέψω με λίγα λόγια στους σταθμούς αυτής της πορείας.
© Andrea Bonetti / WWF Ελλάς
Ένα κρυμμένο φυσικό θησαυροφυλάκιο…
Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, εξερευνώντας τις μυστικές ομορφιές της Ελλάδας, οι μελλοντικοί ιδρυτές του WWF Ελλάς «σκοντάφτουν» πάνω σε έναν απίστευτο φυσικό θησαυρό. Σε μια μικρή έκταση, η φύση της Πρέσπας συγκεντρώνει πάνω από το 50% της βιοποικιλότητας όλης της Ελλάδας!
…σε εγκατάλειψη
Όμως ο θησαυρός αυτός «ζητάει» απεγνωσμένα προστασία, καθώς υποβαθμίζεται οικολογικά, με τις λίμνες να χάνουν τη ζωή και το νερό τους. Η υποβάθμιση δεν προέρχεται από τον συνήθη ύποπτο -την ανθρώπινη δραστηριότητα- αλλά αντίθετα από την εγκατάλειψη. Οι παραδοσιακές δραστηριότητες, όπως η κοπή των καλαμιών της λίμνης και η κτηνοτροφία, που άλλοτε συντηρούσαν τις φυσικές ισορροπίες, τείνουν να εκλείψουν.
© Πάνος Δενδρινός / WWF Ελλάς
Ο άνθρωπος στο επίκεντρο
Από την αρχή είναι ξεκάθαρο πως εδώ η φύση δεν πρέπει να μπει σε καμία «γυάλα». Το αντίθετο! Με όλες μας τις δυνάμεις προσπαθούμε να φέρουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο, για να αναλάβει και πάλι τον ρόλο του «φροντιστή» του οικοσυστήματος. Στόχος είναι έτσι να αποκατασταθούν οι φυσικές ισορροπίες των λιμνών, προσφέροντας οφέλη και στην τοπική οικονομία.
© Γιώργος Κατσαδωράκης / WWF Ελλάς
Η ανάκαμψη και το παγκόσμιο ρεκόρ
Ελπίζουμε πως έτσι θα ανακάμψει και ο «διεθνής αστέρας» που έχει βρει καταφύγιο στις Πρέσπες, ο παγκοσμίως απειλούμενος Αργυροπελεκάνος, του οποίου η τύχη είναι άρρηκτα δεμένη με τις φυσικές ισορροπίες των λιμνών. Μετά από 25 χρόνια δουλειάς, ο πληθυσμός του Αργυροπελεκάνου επταπλασιάζεται! Με 1400 ζευγάρια, η Πρέσπα κερδίζει τώρα την θέση της πρώτης παγκόσμιας αποικίας του σπάνιου αυτού πουλιού.
Ένα μέρος που διχάζει και ενώνει
Στα τέλη της δεκαετίας του '90, οι συνθήκες έχουν πια ωριμάσει και η άλλοτε «ξεχασμένη» Πρέσπα, μπορεί τώρα να διεκδικήσει την επίσημη προστασία της. Όμως, αυτό προϋποθέτει συνεργασία μεταξύ των τριών χωρών που μοιράζονται την Πρέσπα, αφού ό,τι γίνεται στις όχθες της μιας χώρας, την επηρεάζει ολόκληρη. Η Ελλάδα, η πΓΔΜ και η Αλβανία, τρεις χώρες που έχουν περάσει θερμούς και ψυχρούς πολέμους, τώρα καλούνται να συνεργαστούν για να προστατεύσουν το κοινό τους «παιδί».
Η συμφωνία στα χαρτιά
Ξεπερνώντας τη δυσπιστία και τα πολιτικά εμπόδια, οι τρεις αυτές χώρες ενώνονται το 2000 διακηρύσσοντας την ίδρυση του διασυνοριακού Πάρκου Πρέσπων, με στόχο να προστατεύσουν έναν φυσικό θησαυρό που γνωρίζουν ότι έχει να προσφέρει πολλά οφέλη σε όλους. Δέκα χρόνια μετά επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους με την υπογραφή μιας Διεθνούς Συμφωνίας στην οποία συμμετέχει και η ΕΕ. Όμως, η Ελλάδα μέχρι σήμερα, 7 χρόνια μετά την υπογραφή της δεν την έχει ακόμα επικυρώσει επίσημα στη Βουλή.
Νέα μέρα ξημερώνει στην Πρέσπα
Μόλις πριν μία εβδομάδα, το ελληνικό κράτος ανέλαβε επίσημα τις ευθύνες του, όπως έχουν εδώ και κάποια χρόνια κάνει και οι υπόλοιποι «γονείς» του Πάρκου Πρεσπών. Τώρα, η αναγνώριση και η επίσημη προστασία και χρηματοδότηση δράσεων στην περιοχή, μπορεί να δώσει άλλη ώθηση στην δουλειά που ήδη κάνουμε εκεί από το 1990, μαζί με την Εταιρία Προστασίας Πρεσπών .
© Πάνος Δενδρινός / WWF Ελλάς
Η κληρονομιά του Λουκ
Για μένα προσωπικά, η σημερινή εξέλιξη έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Μόλις μερικούς μήνες μετά τον θάνατο του «πατέρα» του WWF Ελλάς και βραβευμένου φιλέλληνα Λουκ Χόφμαν, βλέπω το όραμά του για διασυνοριακή συνεργασία με κέντρο την Πρέσπα να παίρνει σάρκα και οστά. Ο Λουκ δεν πρόλαβε να δει την επίσημη επικύρωση του Πάρκου, όμως για άλλη μια φορά βλέπω πόσο δίκιο είχε όταν μου θύμιζε πως τα πράγματα θέλουν τον καιρό τους, και ότι αν είσαι οπλισμένος με αποφασιστικότητα και υπομονή, τότε μπορείς να περιμένεις το θετικό αποτέλεσμα.
Η συνέχεια θα εμπλέξει και πάλι πολλούς συναγωνιστές, οργανώσεις, το κράτος και πρώτα από όλα τους κατοίκους των Πρεσπών. Θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να τιμήσουμε και να αναπτύξουμε την πολύτιμη αυτή κληρονομιά. Πιστεύω πως οι Πρέσπες θα καταφέρουν να λάμψουν στην Ελλάδα και στον κόσμο!
Δημήτρης Καραβέλλας,
Διευθυντής WWF Ελλάς
Ακολούθησέ μας

Facebook

Twitter

Instagram

Youtube
Unsubscribe | Δες το email online
Powered by Moosend

1η επιλογή επτά ημερών

1η επιλογή τριάντα ημερών

1η επιλογή έτους