Translate

ΣΟΚ ! Δεν θα πιστέψετε πόσος θα είναι ο πληθυσμός της Ελλάδας το 2080 !

Από: https://ierapostoli.wordpress.com/2015/03/15/dimografiko_2080/

ΣΟΚ ! Όποιος διαβάζει την πρόβλεψη της Eurostat για τον πληθυσμό της Ελλάδας το 2080  καταλαβαίνει ότι πρόκειται για ασύλληπτο νούμερο, αδιανόητο και φοβερά αποκαρδιωτικό… Με βάση τα στατιστικά των γεννήσεων- θανάτων από το 2011 και μετά, αλλά και με βάση τη μαζική μετανάστευση νέων και οικογενειών στο εξωτερικό, η Ελλάδα βρίσκεται στο χειρότερο σημείο δημογραφικής κατάρρευσης. Δυστυχώς, οι αρμόδιοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Πλήρης αδιαφορία από Πολιτεία, κόμματα και επίσημη Εκκλησία. Ειδικότερα για την Εκκλησία μόνο μια αναφορά να κάνουμε, για την εβδομάδα ιερατικών κλήσεων : Όταν δεν γεννιούνται νέα παιδιά, λόγω των δυσβάσταχτων οικονομικών ( και άλλων )  μέτρων ενάντια στους Πολύτεκνους και τους Τρίτεκνους, πως ελπίζει η Εκκλησία να βρει νέους ιερείς ;

Ellada

Eurostat: Στα 7,7 εκατ. ο πληθυσμός  της Ελλάδας έως το 2080

Τις εκτιμήσεις της για την διαμόρφωση του πληθυσμού των ευρωπαϊκών χωρών έως το 2080 έδωσε στην δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Στατιστική Αρχή. Όπως φαίνεται από τα στοιχεία και τον παρακάτω χάρτη, ο μεγαλύτερος αριθμός πληθυσμού θα είναι συγκεντρωμένος στη Γαλλία και την Βρετανία, με τον αριθμό των πολιτών να φτάνει τα τα 78,84 εκατομμύρια και 85,14 εκατομμύρια αντίστοιχα. Η Γερμανία, η μεγαλύτερη σήμερα οικονομία της Ευρώπης, θα έχει πληθυσμό 65,37 εκατομμυρίων ανθρώπων.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat, ο πληθυσμός της χώρας μας μέχρι το 2080 αναμένεται να μειωθεί, καθώς υπολογίζεται πως θα διαμορφωθεί στα 7,69 εκατομμύρια ανθρώπους.
Το 2080, πάντως, η χώρα με τον μικρότερο πληθυσμό στην Ευρώπη θα είναι η Ισλανδία, στην οποία υπολογίζεται πως θα ζουν 467 χιλιάδες άνθρωποι.

Να σημειώσουμε ότι μέχρι 6 Μαρτίου 2015 το ισοζύγιο συνεχίζει να είναι αρνητικό, με τους θανάτους περίπου στις 26.000 και τις γεννήσεις στις 15.500, σύμφωνα με την Ελληνική στατιστική υπηρεσία.

Η Ελλάδα σβήνει δημογραφικά και κανείς δεν συγκινείται. Η Ελλάδα θα είναι σε λίγα χρόνια χώρα γερόντων και η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θα έχει νέους στους ναούς και δεν θα έχει νέους ιερείς και στελέχη.Θα αδειάσουν τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα ερημώσουν οι παραμεθόριες περιοχές και τα νησιά, η Ελλάδα θα μετατραπεί σε «κρανίου τόπο» …

Δυστυχώς, από τη μια έχουμε μια Ευρωπαϊκή Ένωση που αδιαφορεί για τις αδύναμες οικονομικά χώρες της και από την άλλη τους οικονομικά ισχυρούς Έλληνες, εντός και εκτός Ελλάδας, που αδιαφορούν για την οικονομική και τη δημογραφική πορεία της Ελλάδας, «σπάζοντας ρεκόρ» στη φοροδιαφυγή και στην φυγή κεφαλαίων, νομίμων ή «μαύρων» προς το εξωτερικό !


απλά έως απλοϊκά



απλά έως απλοϊκά
Φίλες και Φίλοι. Είναι δύσκολο, αρκετά δύσκολο να νικήσεις το ‘χάος’ με όπλο το ‘τίποτα’. Είναι δύσκολο να πείσεις για το δίκαιο σου, χωρίς να στοιχειοθετείς την αδικία. Είναι ακατόρθωτο να ζητάς την προστασία του εχθρού σου, καθυβρίζοντας την υπόσταση του. Είναι ουτοπία να ζητάς συμμαχίες χωρίς να προσφέρεις αντίκρισμα. Τα προβλήματα λύνονται με σχεδιασμό, προσήλωση στο πλάνο και εργασία. Με ευχές και εξορκισμούς δεν επιτυγχάνονται οι θεμιτές λύσεις. Οι πρωταθλητές στον στίβο, δεν ασχολούνται με τους αντίπαλους, αγωνίζονται για τη Νίκη, την Δικαίωση, το Έπαθλο.
 προδομένος πολίτης. δημοκράτης;


Με αφορμή τον ΒΑΓΓΕΛΗ μας


   
Με αφορμή τον ΒΑΓΓΕΛΗ μας,
αυτό το παιδί που αγαπήσαμε χωρίς να το γνωρίζουμε,
ας αναλογισθούμε ότι,
το καλύτερο μνημόσυνο για την ψυχούλα του

θα είναι να αναρωτηθούμε  αλλά και να ψάξουμε τους «Βαγγέληδες» γύρω μας

κ
αι ας τους συνδράμουμε με όλη μας την δύναμη!!
Έργα αγάπης και συμπαράστασης
αληθινής!!!
Φτάσαμε στα ουράνια με τα διαστημικά μας ταξίδια...
εύχομαι...
να "φτάσουμε" και στον αδελφό μας!!!!
Νικόλαος Λαγουμτζής

The Cicret Bracelet: Like a tablet...but on your skin. - YouTube


>
> https://www.youtube.com/watch?v=9J7GpVQCfms
>

> Απίθανο! Δέστε το! Πόσο μακριά είναι πια το τηλέφωνο, η φωτό μηχανή, το
> fax,κλπ. Το μέλλον είναι εδώ, μπροστά μας






--

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Επειδή έχουμε πολλούς φίλους της τέχνης, τους το αφιερώνω:


ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ
ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΖΩΓΡΑΦΟΥ!

www.mystudios.com/artgallery/

Χρήσιμα : Δέκα ενδείξεις ότι σας λένε ψέματα




Δυσκολεύεστε να καταλάβετε πότε σας λένε ψέματα; Τη λύση δίνει μία νέα έρευνα που μας δείχνει πώς να ξεσκεπάσουμε έναν ψεύτη.


Οπως επισημαίνεται στην έρευνα, η διαίσθηση μας είναι πολύ ισχυρή και υποσυνείδητα «πιάνει» το ψέμα. Ωστόσο πολλές φορές το μυαλό μας συνειδητά την αγνοεί.
Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένα αλάνθαστα σημάδια που μπορούν να μας πείσουν για το αν ο συνομιλητής μας λέει αλήθεια.
Η Δρ Λίλιαν Γκλας, μια συμπεριφοριστική αναλύτρια και εμπειρογνώμονας στη γλώσσα του σώματος, η οποία έχει συνεργαστεί με το FBI, εξηγεί ότι για να καταλάβουμε πότε κάποιος λέει ψέματα, είναι χρήσιμο να ξέρουμε πώς συμπεριφέρεται κανονικά και στη συνέχεια πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση στις κινήσεις του προσώπου και του σώματος του.
Αυτά είναι λοιπόν τα σημάδια που ξεσκεπάζουν έναν ψεύτη, όπως τα παρουσιάζει η δρ. Γκλας στο βιβλίο της «Η γλώσσα του σώματος ενός ψεύτη.»

1 Αλλάζουν συχνά τη θέση του κεφαλιού τους
Αν δείτε κάποιον που ξαφνικά να αλλάζει θέση το κεφάλι του όταν τον ρωτάτε μια άμεση ερώτηση, μπορεί να σας κρύβει κάτι. «Το κεφάλι θα αλλάξει θέση, θα σκύψει ή θα γυρίσει στο πλάι» γράφει η Γκλας. Αυτό συμβαίνει συχνά πριν το πρόσωπο απαντήσει στην επίμαχη ερώτηση.
2 Αλλάζει ο ρυθμός αναπνοής τους
Οταν κάποιος σας λέει ψέματα, αντανακλαστικά η αναπνοή του βαραίνει. Οπως εξηγεί η Γκλας, αυτό συμβαίνει επειδή ο καρδιακός ρυθμός και η ροή του αίματος αλλάζει. Το σώμα βιώνει αυτές τις αλλαγές όταν είστε νευρικοί και αισθάνεστε ανήσυχοι. Κοινώς όταν λέτε ψέματα.
3 Στέκονται πολύ ακίνητοι
Είναι γνωστό ότι οι άνθρωποι παθαίνουν εκνευρισμό όταν αγχώνονται, αλλά η Γκλας λέει ότι αυτοί που δεν κινούνται καθόλου προσπαθούν να κρύψουν κάτι. «Αυτό μπορεί να είναι ένα σημάδι μίας πρωτόγονης νευρολογικής μάχης, καθώς η θέση του σώματος προετοιμάζεται για ενδεχόμενη σύγκρουση»
4 Επαναλαμβάνουν φράσεις
Αυτό συμβαίνει επειδή προσπαθούν να σας πείσουν (και μαζί και τον εαυτό τους) για όσα λένε. «Προσπαθούν να επικυρώσουν το ψέμα στο μυαλό τους» εξηγεί η Γκλας. Η επανάληψη είναι επίσης ένας τρόπος να κερδίσουν χρόνο, καθώς προσπαθούν να ανασυντάξουν τις σκέψεις τους και να βρουν πιο πειστικά επιχειρήματα.
5 Δίνουν υπερβολικά πολλές πληροφορίες
«Οταν κάποιος δίνει υπερβολικά πολλές πληροφορίες που δεν του έχουν ζητηθεί και διηγείται την ιστορία με μεγάλες λεπτομέρειες είναι πολύ πιθανό να ψεύδεται» αναφέρει η Γκλας.
6 Αγγίζουν το στόμα τους και τα ευάλωτα μέρη του σώματος
«Ενα αποκαλυπτικό σημάδι του ψεύτη είναι ότι αγγίζει το στόμα του όταν δεν θέλει να απαντήσει μία ερώτηση. Κλείνει κυριολεκτικά την επικοινωνία» εξηγεί η Γκλας. Επίσης αυτό ισχύει και όταν αγγίζουν το κεφάλι ή το λαιμό τους συχνά.
7 Κουνάνε τα πόδια τους
Οπως εξηγεί η Γκλας, αυτό υποδηλώνει ότι το άτομο είναι ανήσυχο και νευρικό.
8 Δυσκολεύονται να μιλήσουν
«Αν δείτε ποτέ την βιντεοσκοπημένη ανάκριση ενός υπόπτου ο οποίος είναι ένοχος, συχνά θα παρατηρήσετε ότι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να μιλήσει» εξηγεί η Γκλας. «Αυτό συμβαίνει επειδή το αυτόνομο νευρικό σύστημα μειώνει τη ροή σάλιου όταν έχει στρες, και αυτό στεγνώνει το βλεννογόνο του στόματος.»
9 Σε κοιτάνε χωρίς να ανοιγοκλείνουν τα μάτια
«Οσοι δεν λένε ψέματα, είναι χαλαροί και η προσοχή τους αποσπάται, ωστόσο όταν κάποιος λέει ψέματα, συχνά κοιτάει τον συνομιλητή του με παγωμένο ακίνητο βλέμμα»
10 Κάνουν «επιθετικές» κινήσεις
«Οταν ένας ψεύτης γίνεται εχθρικός ή αμυντικός, προσπαθεί να σας ρίξει το μπαλάκι» εξηγεί η Γκλας «Ο ψεύτης θα γίνει εχθρικός γιατί είναι θυμωμένος που έχετε αντιληφθεί το ψέμα του και θα προσπαθήσει ¨με φωνές¨να σας πείσει ότι έχετε άδικο.








--

Τσίπρας: «Να τηρηθούν από όλες τις πλευρές οι υποχρεώσεις»

Από: http://www.kathimerini.gr/806760/article/epikairothta/politikh/tsipras-na-thrh8oyn-apo-oles-tis-pleyres-oi-ypoxrewseis

ΓΙΩΡΓΟΣ Σ. ΜΠΟΥΡΔΑΡΑΣ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:





Με τον πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα να εκφράζει την ισχυρή πρόταση της κυβέρνησης να διεκδικήσει η χώρα μας τις γερμανικές οφειλές από την περίοδο της ναζιστικής κατοχής, και με αναφορές που ευθέως παραπέμπουν στη σημερινή συγκυρία, και ειδικότερα τις εξελίξεις στο εσωτερικό της Ευρώπης με επίκεντρο και το ελληνικό ζήτημα, άρχισε νωρίτερα στη Βουλή η συζήτηση επί της προτάσεως της Προέδρου της Βουλής για την ανασύσταση και αναβάθμιση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Διεκδίκησης των Γερμανικών Οφειλών.
«Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η ελληνική κυβέρνηση θα εργαστεί άοκνα, ώστε με ισότιμους όρους, μέσα από διάλογο στο πλαίσιο μιας έντιμης διαπραγμάτευσης, να συνδράμει ώστε να βρεθεί λύση στα πολύπλοκα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ευρώπη. Θα εργαστεί ώστε να τηρήσει στο ακέραιο τις υποχρεώσεις της. Αλλά ταυτόχρονα θα εργαστεί ώστε να τηρηθούν όλες οι ανεκπλήρωτες υποχρεώσεις προς την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό. Και όπως εμείς δεσμευόμαστε να τηρήσουμε τις υποχρεώσεις μας, έτσι οφείλουν να πράξουν και όλες οι πλευρές», τόνισε  χαρακτηριστικά ο κ. Τσίπρας.
«Η ηθική δεν μπορεί να είναι α λα καρτ, κατά περίσταση. Αυτό που θέλω να διαβεβαιώσω τόσο τον ελληνικό όσο και τον γερμανικό λαό είναι ότι θα προσεγγίσουμε το θέμα με την αναγκαία ευαισθησία, με αίσθημα ευθύνης και ειλικρίνειας, με διάθεση συνεννόησης και διαλόγου. Το ίδιο, όμως, περιμένουμε και από τη γερμανική κυβέρνηση. Για λόγους πολιτικούς, ιστορικούς, συμβολικούς αλλά και ηθικούς» συνέχισε ο πρωθυπουργός για να συμπληρώσει: «Απέναντι σε έναν ηθικολογικό τόνο που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια στη δημόσια συζήτηση στην Ευρώπη, εμείς δεν επιλέγουμε ούτε τη θέση του μαθητή που σκύβει το κεφάλι και χαμηλώνει τα μάτια απέναντι στην αφ’ υψηλού ηθική διδασκαλία, αλλά ούτε διεκδικούμε τη θέση του ηθικοδιδάσκαλου που κουνά επιτιμητικά το δάχτυλο, απέναντι στον υποτιθέμενο αμαρτωλό, ζητώντας του να πληρώσει για τις αμαρτίες του. Δεν κάνουμε μαθήματα ηθικής, αλλά και δεν δεχόμαστε και μαθήματα ηθικής».
Αίσθηση προκάλεσε η αποστροφή της ομιλίας του πρωθυπουργού ότι «πολλές φορές το τελευταίο διάστημα, στο άκουσμα πολλών προκλητικών δηλώσεων από το εξωτερικό, μου έρχεται στο μυαλό το περίφημο απόσπασμα από την επί του Όρους ομιλία του Ιησού: Βλέπουν την ακίδα στο μάτι του αδελφού τους, αλλά όχι το δοκάρι στο δικό τους». Τέλος, δεν στερείται συμβολικής σημασίας και η ιστορική αναφορά του στον τρόπο που αντιμετωπίστηκε μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο η Γερμανία: «Η Γερμανία παρά τα εγκλήματα του Γ’ Ράιχ, ωφελήθηκε -και ορθώς ωφελήθηκε- από σειρά παρεμβάσεων. Με κυριότερες την διαγραφή του χρέους της από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, με την Σύμβαση του Λονδίνου το 1953 και φυσικά με τα τεράστια ποσά που εκταμιεύτηκαν από τους Συμμάχους για την ανοικοδόμηση της».
Αμέσως μετά λαμβάνοντας το λόγο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλος αφού υποστήριξε ότι δεν πρέπει να διασυνδέεται το θέμα των διεκδικήσεων με την ανοιχτή διαπραγμάτευση για έξοδο της χώρας από το μνημόνιο και την επάνοδό της στην ευρωπαϊκή νομιμότητα, κάλεσε με την ευκαιρία τον πρωθυπουργό να φέρει προς ανοιχτή συζήτηση στη Βουλή και τα σχετικά με την τετράμηνη παράταση της δανειακής σύμβασης, «του προγράμματος» όπως είπε με έμφαση. «Ο πρωθυπουργός δεν μπορεί να μένει σιωπηλός για τέτοια θέματα», είπε ο κ. Βενιζέλος. Ο πρωθυπουργός δεν απάντησε, αλλά έδειξε να χαμογελά στο άκουσμα της σχετικής πρόσκλησης Βενιζέλου.
Από πλευράς της ΝΔ μίλησε ο κ. Κ. Τζαβάρας –που ήταν και πρόεδρος της Επιτροπής που λειτούργησε κατά την περασμένη περίοδο, ενώ αναφορές στο θέμα έκανε και με γραπτή δήλωσή του ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Χρ. Σταϊκούρας. Παρέμβαση από τον πρόεδρο της ΝΔ δεν υπήρξε καθώς ο κ. Α. Σαμαράς δεν παρέστη στη συνεδρίαση.
«Το θέμα δεν προσφέρεται για εσωτερική κατανάλωση» σημείωσε μεταξύ άλλων από την πλευρά του Ποταμιού ο κ. Σπ. Λυκούδης.
Αρνητική στιγμή ήταν όταν το λόγο έλαβε εκ μέρους της Χρυσής Αυγής ο Ηλ. Παναγιώταρος ο οποίος αφού μίλησε για την επικείμενη δίκη των ηγετικών στελεχών του κόμματός του, χρησιμοποίησε λόγο εμφυλιοπολεμικό στις όποιες ιστορικές αναφορές του.
Η συζήτηση αναμενόταν να συνεχιστεί στην αίθουσα της Ολομέλειας ως αργά απόψε, με αρκετούς βουλευτές –κυρίως από την ΝΔ και το ΚΚΕ να είναι απόντες.

protagon: Οικονομία - «Τώρα αρχίζει η δουλειά»


PROTAGON.gr
Ελλάδα
του Νίκου Σωκιανού
09/03/15, 00:06
Πριν από περίπου έναν μήνα, ο ΥΠΟΙΚ ζητούσε χρόνο, σε αρμονία με τον πρωθυπουργό. Απορούσα και εγώ μαζί με μερικούς άλλους. Καλά, δεν ξέρουν ότι ο χρόνος είναι χρήμα;
του κοριτσιού του διπλανού portal
09/03/15, 00:06
Λοιπόν, πάρτε μολύβι και χαρτί και σημειώστε: Ένα Β με μπουφάν δεν έχει πολύ μέλλον, λέει η μελλοντολόγος. Άσσος μπαστούνι πέφτει στο κεφάλι του...
Οικονομία
09/03/15, 18:51
Θετικά αποτιμά η κυβέρνηση την εκκίνηση διαπραματεύσεων με τα τεχνικά κλιμάκια. Εκτιμάται ότι ανοίγει η ροή της χρηματοδότησης.
του Γιάννη Παντελάκη
09/03/15, 14:26
Τι λέει στον μέσο πολίτη με την συμπεριφορά του ο κ. Χαρδούβελης; Πάρε τα λεφτά και τρέχα. Βγάλε τα στο εξωτερικό, στείλε τα σ' έναν φορολογικό παράδεισο, ασφάλισέ τα όσο μπορείς και... Αυτό το «και» έχει ιδιαίτερη σημασία...
του Γιώργου Καρελιά
09/03/15, 00:07
Ο Ιούνιος είναι το ορόσημο. Όχι μόνο γιατί λήγει η παράταση που πήρε η κυβέρνηση. Αλλά γιατί τότε θα είναι η απώτατη προθεσμία για την υπογραφή νέου «Προγράμματος».
του Κώστα Γιαννακίδη
09/03/15, 00:05
Αν η κυβέρνηση έχει κάτι σαν διαπραγματευτική τακτική, αυτό συμπυκνώνεται σε ένα πατριωτικό «αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων».
Πολιτική
του Τάσου Τέλλογλου
10/03/15, 00:04
Τι ακριβώς κάνει αυτή η κυβέρνηση, εκτός από δηλώσεις; Έχει φέρει ένα νομοσχέδιο στη Βουλή, κακογραμμένο, ενώ οι τρεις στις τέσσερις δημόσιες δηλώσεις της έχουν εξαντληθεί στο να «δείχνει» τους κακούς ξένους...
του Άλκη Γαλδαδά
10/03/15, 00:04
Αδειάζουν τα ταμεία, βάζουν σε κίνδυνο τις συντάξεις, δεν τολμούν, όμως, να πουν στην Εκκλησία της Ελλάδος: «έως εδώ». Ότι θα πρέπει πλέον να αναλάβει τους δικούς της...
του Μάνου Ματσαγγάνη
09/03/15, 09:42
Το νέο επεισόδιο της δημοφιλούς σειράς «Λέμε και καμιά σαχλαμάρα να περνάει η ώρα» έχει ως θέμα τα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης.
του Άρη Τόλιου
09/03/15, 09:33
Το πραγματικό πρόβλημα στις διαπραγματεύσεις είναι η κατάρρευση της εμπιστοσύνης. Δεν μας πιστεύουν. Φρόντισαν όλες οι κυβερνήσεις να βάλουν το αγκωνάρι τους...
Κόσμος
της Έλενας Παπαδημητρίου
10/03/15, 00:02
Αφού οι γυναίκες σε εντυπωσιακά ποσοστά μορφώνονται, παίρνουν πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά, γιατί μένουν πίσω στην αγορά εργασίας;
Πρόσωπα
του Αίαντα Αρτεμάκη
09/03/15, 21:04
Η Έλενα Πέγκα, θεατρική συγγραφέας και σκηνοθέτις, αναλαμβάνει την καλλιτεχνική διεύθυνση του Γραφείου Υποψηφιότητας «KALAMATA:21».
Post
των Μάνθου Ντελή και Μιλτιάδη Μακρή
09/03/15, 09:35
Ποιες είναι οι σημαντικότερες διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζεται η ελληνική οικονομία και οι οποίες δεν υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια. Μεταρρυθμίσεις που έχουν ως στόχο την οικονομική ανάπτυξη και τη μείωση της ανεργίας...
Υγεία
του Βασίλη Βενιζέλου
10/03/15, 00:04
Πριν την κρίση, στέλεχος πολυεθνικής εταιρείας υποχρεωνόταν να δίνει «φιλοδώρημα» ακόμη και στους... θυρωρούς νοσοκομείων του ΕΣΥ, προκειμένου να του επιτρέψουν την είσοδο σε αυτά!
Media
09/03/15, 19:07
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε σήμερα το απόγευμα το νομοσχέδιο για την επανίδρυση της ΕΡΤ. Η διάρκεια της διαβούλευσης προσδιορίζεται έως την Πέμπτη στις 10:00. Διαβάστε το νομοσχέδιο.
του Niko Ago
09/03/15, 00:06
Ακόμα και αν πρόκειται για μητέρα, έγκλειστη σε ψυχιατρείο, που ζει αναγκαστικά μακριά από το παιδί της, εφόσον κάποιος έχει αποφασίσει να τη διαπομπεύσει, θα το κάνει.
ΜούφαNet
του Νίκου Ζαχαριάδη
09/03/15, 09:07
Η «χλιαρή» αντίδραση που προκάλεσαν οι ιδέες για τους ερασιτέχνες πράκτορες που θα καταγράφουν τα περιστατικά φοροδιαφυγής, οδήγησαν τον υπουργό Οικονομικών στην απόφαση να κάνει ακόμα πιο συγκεκριμένη την πρότασή του
Πολιτισμός
του Ηλία Κολοκούρη
10/03/15, 00:03
Αν σκεφτούμε ότι η Πολυδούρη ένθετα κριτικάρει την ίδια τη διαδικασία της γραφής της, σαρκάζει και κοροϊδεύει το έργο της, ναι, θα γράψω το κουφό, θυμίζει Oυλιπό. Περιπαίζει τον αναγνώστη, γίνεται η ίδια αναγνώστρια και μέσα από τους ήρωές της ανατρέπει ό,τι πάει να χτίσει.
της Μαρίκας Θωμαδάκη
10/03/15, 00:03
Το αθηναϊκό κοινό έχει την τύχη να παρακολουθήσει την τελευταία σκηνοθετική δημιουργία του Τηλέμαχου Μουδατσάκι, από τη σκηνή του θεάτρου Αλκμήνη, μετά τη μεγάλη επιτυχία στο Φεστιβάλ της Αβινιόν...
του Γιάννη Παπαδημητρίου
10/03/15, 00:03
Ντοκιμαντέρ από όλα τα μήκη και πλάτη της γης θα παρουσιάσουν στη Θεσσαλονίκη εικόνες που σοκάρουν, ρεαλιστικές αφηγήσεις που ξυπνούν τη μνήμη, γεγονότα που είναι άγνωστα και, το κυριότερο, ιστορίες που σε αναγκάζουν να σκεφτείς.
της Αρτέμιδος Καπούλα
09/03/15, 00:06
Μια από τις καλύτερες -κατά την προσωπική μου άποψη- θεατρικές παραστάσεις του φετινού χειμώνα, το La Strada, εξακολουθεί να παίζεται στην κεντρική σκηνή του θεάτρου Βικτώρια, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Νικολαΐδη...
Αναγνώστες
της Μ.Π.
10/03/15, 00:02
Ζητώ από την αριστερά να καταργήσει σήμερα, τώρα, χθες το έγχαρτο χρήμα. Ναι, τώρα κατάργηση του χρήματος. Το σύστημα υπάρχει. Οι κάρτες και οι τράπεζες έχουν τις υποδομές έτοιμες για να ασκήσουν τον εμπορικό χαρακτήρα τους...
του Νίκου Μάλαμα
10/03/15, 00:02
Πώς είναι δυνατόν ένα υπολαμβάνον εαυτό σοβαρό δημοκρατικό κόμμα να μην έχει παράσχει δικαίωμα λόγου από τον Φεβρουάριο του 2012 στους βουλευτές;
Κουζίνα
της Αγλαΐας Κρεμέζη
10/03/15, 07:22
Η βασική ιδέα τούτης της μαρινάτης λαχανοσαλάτας είναι εμπνευσμένη από την κλασική αμερικανική coleslaw. Αυτή η εκδοχή είναι χωρίς κρέμα, άρα νηστίσιμη, αλλά εξίσου νόστιμη.
του Δημήτρη Μπούτου
10/03/15, 07:16
Όλη η μαγεία του τιραμισού κρύβεται στην πικρή φινέτσα του καφέ που ποτίζει τα σαβαγιάρ. Έχει όμως και δεύτερο αβαντάζ: κουκουλώνει ωραία τις γκάφες της κουζίνας, όπως ένα καμένο κέικ που αντικαθιστά επάξια τα κλασικά μπισκότα.
του Κώστα Τσαούση
09/03/15, 08:34
Θέλει μια καλή προετοιμασία (προκειμένου να αλέσουμε τις νιφάδες βρώμης και μαζί τους τους ξηρούς καρπούς και τα υπερ-φρούτα αλλά και να κόψουμε τα αποξηραμένα φρούτα). Κατά την προετοιμασία δεν θέλει βιασύνες ούτε διεκπεραιωτική διάθεση.
της Αγλαΐας Κρεμέζη
09/03/15, 08:30
Βασισμένη σε συνταγή της Καλομοίρας Βρονταμίτη, ιδιοκτήτριας της ταβέρνας Η Στροφή του Μίμη, στο Βουρκάρι, στην Τζια.
Φωτογραφία
του Νικόλα Κομίνη
Χιλιάδες οπαδοί του Παναθηναϊκού παρακολούθησαν το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ... έξω από το γήπεδο, λόγω της απαγόρευσης εισόδου που αποφάσισε η Πολιτεία. Και πανηγύρισαν δεόντως το 4-3.
© 2014
Όροι χρήσης | Προστασία προσωπικών δεδομένων | Απεγγραφή από το Protagon Newsletter



1η επιλογή επτά ημερών

1η επιλογή τριάντα ημερών

1η επιλογή έτους